środa, 16 lutego 2011

Zimowe krajobrazy z waty

Już połowa lutego, a zima nadal nie odpuszcza. Zainspirowana krajobrazem za oknem postanowiłam wykonać kilka obrazków. Do wykonania zimowych krajobrazów posłużyła mi przede wszystkim wata i płatki kosmetyczne.

Przycięte do odpowiednich rozmiarów płatki utworzyły bałwana, a kulki z waty - drzewo obsypane śniegiem. Kolorowe elementy obrazka - miotłę, cylinder, czy pień drzewa wycięłam z wycinanki.

Bałwan z płatków kosmetycznych

Drugi z obrazków przedstawia górski zimowy krajobraz. Środkiem wartko płynie strumień, a na zboczach gór przycupnęło kilka maleńkich domków. Na niebie świeci zimowe słońce i płyną białe chmurki zrobione z płatków kosmetycznych.

Domki w górach

W ośnieżonym lesie sarny zatrzymały się przy paśniku.

Sarny na śniegu przy paśniku

2 komentarze:

  1. Podoba mi się ta praca z bałwankiem.
    Sama ją już wykonywałam, bardzo przyjemna.
    Ale niestety miałam mało waty w zapasie więc użyłam
    bibuły, którą później zwijałam tworząc malutkie kuleczki. Też wyszło pięknie!!
    Bardzo ciekawy blog!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam waty, bo zwijanie kulek z bibuły nigdy mi nie wychodzi, denerwuję się przez to ;) Zawsze podziwiam prace z kulek bibuły.

    OdpowiedzUsuń